GC Tea : Testimoni kencing manis

Sepanjang GC Tea di pasaran, dah banyak kita dapat maklum balas yang baik dari customer yang menghidapi kencing manis dan darah tinggi. 
Testimoni kencing manis diabetes
Kencing manis yang bacaannya berbelas-belas, malah yang lebih daripada 20 bila mula minum GC Tea, paras gula darah semakin berkurang dan akhirnya kembali normal. 
Testimoni kencing manis diabetes
Malah yang darah tinggi pun begitu juga. Terbukti formula herba dalam GC Tea ni berkesan untuk mengawal paras gula dan tekanan darah secara SEMULAJADI dan SELAMAT. GC Tea mengandungi Green Tea, Rooibos, Gymnema Sylvestre, Peppermint, daun Mulberry dan Stevia yang bukan saja bertindak sebagai anti oksidan biasa, tapi berupaya untuk mengawal dan sekaligus merawat punca kencing manis dari pelbagai tapak iaitu di usus serta pankreas. 
Testimoni kencing manis diabetes
Sebab tu lah, pesakit kencing manis dan darah tinggi yang mengalami penurunan gula darah dan tekanan darah, apabila berjumpa doktor untuk pemeriksaan, dos ubat mereka akan dikurangkan. Dan sudah ada yang dibenarkan untuk terus berhenti mengambil ubat kencing manis dan darah tinggi. 
Testimoni kencing manis diabetes
Di bawah ini disertakan dengan testimonial pesakit kencing manis itu sendiri. Oh ya, dulu masa GC Tea mula dipasarkan, namanya Glucose Cut Tea. Kemudian ditukar packaging ke kotak berwarna hijau tua dan diberi nama baru iaitu GC Tea, singkatan kepada Glucose Cut Tea. Jangan keliru ya. 
Testimoni kencing manis diabetes
Testimoni kencing manis diabetes













Testimoni kencing manis diabetes Testimoni kencing manis diabetes  Testimoni kencing manis diabet
Kalau anda mempunyai kencing manis yang belum berjaya dikawal, atau sedang alami komplikasi kencing manis seperti luka yang tidak sembuh dan hampir dipotong, mata rabun, kebas-kebas, badan lemah dan menggeletar, selalu dahaga dan sebagainya, apa kata cuba GC Tea pula. Minum santai-santai secawan selepas sarapan, makan tengahari dan makan malam setiap hari, insya Allah anda akan dapati badan anda bertambah sihat. 

Harganya cuma RM150 untuk 2 bulan pengambilan, atau RM2.50 saja sehari. Sangat berbaloi-baloi jika kesihatan kita kembali pulih. 

Hubungi saya di 012-3818004 untuk dapatkan GC Tea. 
Suka untuk jana pendapatan dengan GC Tea, jom sertai kami dengan menjadi agen dan stokis. Lumayan tau!

Artikel yang mungkin menarik minat anda: 
Latest
Previous
Next Post »